🔥 Nabídka vyprší 🔥
TRÉNINK ZDARMA: Jak z nuly na milion Kč za 3 měsíce díky sociálním sítím?

Jak si získat důvěru, když jsou v sázce miliony 💰 a bezpečí Vaší rodiny?

Know-how, které pomohlo již desítkám českých rodin a velké finanční instituce nechtějí, abyste ho znali… (a my ho úspěšně šíříme po celé ČR)

Webinář zdarma: Jak na sociální sítě, aby to mělo skutečně návratnost?

Právě za chvíli začíná náš webinář zdarma, ve kterém vám ukážu, proč 97 % podnikatelů dělá na Facebooku chyby, kvůli kterým prodělávají peníze a jak se těmto chybám vy vyhnete. Tak honem, ať vám to dnes neuteče!

Jak už to tak u našich klientů bývá, je naším úkolem pomoci jim nastartovat byznys. Ani u paní Mgr. Lenky Hořejší tomu nebylo jinak. Paní Hořejší se na nás obrátila s tím, že by ráda získala nové klienty pro svůj projekt DluhyNe.cz.

Misí portálu DluhyNe.cz. je už několik let nacházet řešení a pomáhat z bezvýchodných situací. Taková řešení, která jsou etická a ohleduplná k lidem v jejich těžkých životních situacích.

Jak říká sama paní Hořejší: „Jednáme vždy v zájmu klienta. Je pro nás prioritní osobní přístup a férové jednání. Nic neskrýváme, jsme čestní a upřímní. Pracujeme jednoduše, srozumitelně, v souladu s platnými právními normami.  

Díky vysokým nárokům, které na sebe klademe, se nám podařilo zachránit řádově vyšší desítky nemovitostí, které by jinak skončily v rukách neseriózních nebankovních společností nebo exekutorů.

Pokud jste se Vy sami nebo někdo z Vašeho okolí dostali do svízelné situace, neváhejte nás oslovit. Z našich zkušeností víme, že na každý problém existuje řešení.“

Při tvorbě konverzního trychtýře a psaní textů pro nás bylo stěžejní vyzdvihnout důvěryhodnost celého projektu. Když jsou Vaší cílovou skupinou lidé, kteří se z jakéhokoliv důvodu dostali do dluhové pasti a hrozí jim, že sebe i svou rodinu připraví o vše, je pro ně pocit důvěryhodnosti klíčový. Museli jsme tedy více než kdy jindy brát v potaz, že nás naše publikum vůbec nezná. Proč by nám tedy měli věřit?

K budování důvěry nám zde velmi pomáhají nadšené recenze klientů, kterým již projekt paní Hořejší pomohl.

U nadpisů stránek jsme prováděli A/B testování s konverzním poměrem na poptávku (tedy kontakt na potenciálního zákazníka, který nám zanechá své údaje včetně telefonního čísla) 10,5%. Takovýchto poptávek máme již téměř 300 a neustále pomocí nových textací a kreativ v reklamách pracujeme na tom, aby se projektu dařilo čím dál tím lépe.

Naším cílem je přivést paní Hořejší klienty, kterým její projekt zajistí úlevu od strachu z nesplatitelných dluhů a ochrání rodinný majetek při co nejmenší míře stresu z nepříjemné situace.

To, jak naši spolupráci hodnotí sama paní Hořejší, si můžete pustit zde:

Čerstvé články do vaší schránky

Našich čtenářů si vážíme, proto s Vámi rádi sdílíme novinky v online marketingu.

Pokud je chcete dostávat na e-mail, přihlaste se k odběru:

Vaši adresu použijeme pouze za účelem posílání novinek z blogu.